Prima pagină > Noutati > Seara de Mai

Seara de Mai

                  

                   O seara de Mai in care ideile curg rau, se pare ca si ploaia vine sa ne racoreasca mintile dupa o saptamana de calduri. Si dupa cum spuneam ca.. ideile curg rau de ce sa nu le impartasesc cu dvs.

                   In primul rand au trecut cateva zile de cand nu am mai postat ceva , asta inseamna ca automat trebuie sa scriu ceva.

                  In al doilea rand tocmai mi-am descarcat o adeziune pe care maine o  s-o scot la imprimanta si ma voi inscrie la PP-DD, cu riscul ca o sa va dezamagesc am incredere in voi ca ma veti intelege.  „Nebunia nu are limite” 

               In al treilea rand m-am gandit sa imi fac un calendar cu zilele care au mai ramas pana la sesiunea de matematica:)) dupa cum stiti sau nu, am picat bacul la matematica . Insa promit sa imi iau revansa!!!

Categorii:Noutati Etichete:, , , , ,
  1. feliciamaria
    mai 6, 2012 la 13:58

    succesuri 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu